LOGO FUNDACION ANA BELLA recortado
La Missió de la Fundació Ana Bella és donar suport a dones maltractades en tot el que necessitin perquè tornin a ser capdavanters de la seva vida. A través de l'Empatia, Sororidad, Amor i Testimoniatges Positius de la nostra Xarxa de Dones Supervivents voluntàries, aconseguim anualment que 1.400 víctimes trenquin el silenci, es empoderen amb un treball digne i comencin una vida feliç, actuant al seu torn com a agents de canvi social ajudant a altres dones.
edad y vida
La raó de ser de la Fundació Edat&Vida és promoure la corresponsabilización, i l'equilibri, entre el sector públic i la iniciativa privada amb la finalitat de donar resposta als reptes econòmics i socials de l'envelliment de la població.
amics
Amics de la Gent Gran és una organització de voluntariat que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones majors. La seva missió és lluitar contra la solitud i la marginació social de les persones majors, mitjançant l'acció de voluntàries/us que els acompanyen i la sensibilització de la societat.
fundaciopimec

Fundació Pimec (Fundació de la Patronal de la Petita i Mitjana Empresa de Catalunya)
seniorsred_100

Seniors en Red (Projecte d'acompanyament a persones grans amb suport de les noves tecnologies)
Fundació Joia , amb més de 30 anys d’experiència, que ofereix serveis d’inserció en salut mental treballant per multiplicar les oportunitats laborals. A més, vol aconseguir una societat sensibilitzada i conscienciada cap els trastorns de salut mental i que aposti per una economia social.
Fundacion
Fundació Grup SIFU impulsa accions i programes per aconseguir la plena integració social i laboral de les persones amb discapacitat.
Els projectes, tots ells locals i de proximitat, es basen en la participació, l'orientació i l'exigència a partir de la suma de tots en pro de les capacitats.
L'objectiu és dur a terme accions win to win to win per crear interactivitat entre teixit empresarial i associatiu, acostant les necessitats d'uns i uns altres (campanyes de sensibilització, accions de voluntariat corporatiu, desenvolupament de la RSC d'empreses, etc..)
logo_ADADE DEFINT ACOP
Entre les finalitats d'interès general de la Fundació es troben: Fomentar la recerca i desenvolupament en el sector de l'assessoria, i en particular en matèria laboral, fiscal, comptable, consultoria i auditoria, Desenvolupament d'activitats de formació i especialització dels professionals del sector, Difusió pública d'estudis i iniciatives que contribueixin a la sensibilització i coneixement de l'opinió pública en les matèries d'interès de la Fundació, Cooperació al desenvolupament, la contribució al progrés humà, econòmic i social, i la lluita contra la pobresa, podent desenvolupar per a això, per si sola o en col·laboració amb tercers, programes de contingut social a Espanya i de cooperació internacional i ajuda a països en vies de desenvolupament, Promoure, col·laborar o participar en el disseny i execució de projectes de cooperació al desenvolupament en matèria educativa, social i laboral. Neteja Ressalta les paraules desconegudes Utilitza les formes valencianes
LOS CAMILOS
El seu centre d'Humanització de la salut és una plataforma d'animació i formació especialitzada en la humanització de la salut, la malaltia, la dependència, la intervenció social, l'acompanyament al final de la vida i la cooperació per al desenvolupament.
logoFDyD
Promoguda per un conjunt d'agents i operadors del Dret compromesos amb la causa de les persones amb discapacitat, pretén contribuir a la inclusió, els drets i el benestar d'aquesta part de la població, generant unes condicions de vida i de ciutadania que afavoreixi el lliure desenvolupament de la personalitat. Fundación Derecho y Discapacidad aspira a ser un instrument útil que acosti els drets humans a les persones amb discapacitat.
fundació Ana Ribot
En la Fundació Ana Ribot treballem per millorar la qualitat de vida de les persones grans amb algun tipus de dependència i de les seves famílies. L'objectiu és promoure un envelliment actiu, en el qual la persona gran és un agent actiu de la seva pròpia vida i aposta per mantenir les seves capacitats físiques, cognitives i socials.